fredag 18. juli 2008

Søndag


Det er fredag, men det kjennes ut som søndag. Og jeg har lyst på sjokkis. Gjerne crispo.
Det ble ganske sent igår, var hjemme kl. seks idag tidlig, derav søndagsfeelingen... Og jeg glemte igjen usb-kabelen på Stokkøya, så får ikke lastet opp noen bilder. Nuvel.
Har ikke gjort noe fornuftig i hele dag, dårlig følelse. Om den herlige hodepinen gir seg skal jeg muligens labbe en tur og/eller stikke innom rekefesten ved nausta her på Harbak. Rekefesten er en årlig seanse, hvor det fortæres reker og voksenbrus i anseelige mengder. Barna og jeg spiser loff med nugatti, da det er rekealternativet.
Egentlig skulle jeg vært i samfunnshuset nå og hjulpet til med å gjøre klart til bryllup i morgen, men den nevnte hodepinen gjør at jeg forholder meg i ro enn så lenge, da er den forhåpentligvis borte til i morgen og bryllupet. Jeg skal servere, tror jeg. Typisk meg; "tror jeg".
Nå skal jeg spise litt, tror jeg.

Ingen kommentarer: