lørdag 19. juli 2008

Morgenritualer

Bast pleier å vekke meg en gang mellom 5 og 7, da vil hun ha mat/oppmerksomhet/ut. Som regel går jeg og legger meg igjen.


Litt senere vekkes jeg ofte av intens breking utenfor vinduet, da er det Tavin som vil ha mat. Han ble født en måned senere enn resten av gjengen og er den eneste som fremdeles får flaske, men vi holder på å trappe ned nå. Leonard fikk en sup den dagen han kom hjem og etterpå har han vært i veien hver gang Tavin skal ha...



Så er det Caspar som står for tur. Han er en takknemlig liten skapning, som nok burde hatt mere selskap. Tror han er 5 år nå, noen som vet hvor gamle marsvin blir?



Neste post er kaninene Kjøtt og Kake, som kom hit for en måneds tid siden. Kake har klart å stikke av i natt, så nå må jeg ut og prøve å fange henne...

1 kommentar:

Wanja B sa...

Hei, så fin blogen din er. Spennende og se hva som skjer på harbak, du tar nydelige bilder ;)
Klem
Wanja B